lunes, 16 de julio de 2007

¿¡Tributo a la infancia !?

Quizá hoy sea un buen día para rememorar nuestra infancia: la mía, la tuya, la vuestra, en fin la de todos. Esos largos días de infancia: juguetes, dibujos animados, cole, juegos, amiguitos, reprimendas…Pero sobretodo la infancia en la que teníamos la inocencia que poco a poco desaparecía, y ese gran poder, don…, que hay que guardar: la imaginación.

¿Qué dices?- me diréis- Pero no era un don ver en una caja de cartón una casa o en una pequeña piscina un inmenso mar…y por qué no ver en una armario una misteriosa cueva.

Apenas no llegaba a los picaportes de las puertas, y desconocía cualquier problema más que aquellos tan simples para cualquier persona adulta…¿ y qué?, era tan pequeña, incluso más de lo que lo soy ahora, pero con aquella edad vivía en un mundo en paz con mis compañeros tan inocentes como yo.

Después de todo esto he de deciros que yo estoy contenta, ya que puedo seguir viendo en una triste fuente un manantial de esperanzas y en unas sillas alineadas un tren hacía la libertad.

Yo siempre tendré a mi niña dentro… y vosotros, ¿tendréis siempre presentes a vuestros niñ@s?

P.D: Disculpadme por la tardanza y por no poner el vídeo que desde un principio quería poner lo que sucede es que he tenido muchos problemas para poder hacerlo por lo que os dejo este que no esta tan mal ;). Si alguien le interesa la otra versión del vídeo que me lo diga que se la pasaré.

10 comentarios:

Anónimo dijo...

oLaa!* nenittaa*
wno wno k desir de tu video.. k esta super xuloo xDD va enserio k me a gustaDo musho & k ahì salimos toos mu mu wapooos jsjsjs* xk la infancia s mu bonita y ank algunos no salgams mu favoreciDos n las fotitos ps mira xDD Ziempre ns vemos grasiosos jsjs* wno nena k no tngo musho tiempo xa ponerte algo kurraDito xro k sepas k ers mu simpatika & k m caes DPM!
ya n verms..
Beseles(L)

by:
kriSs<¬

Esther dijo...

Muchass graciass por tu comentario^^
Tienes razón aunque no salgamos bien en las fotos todos estamos muy graciosos jejeje... Tú tambien me caes muy bien ya lo sabes jejeje.
Adeuu
(((recuerdas el volcán??jejeje)))

Anónimo dijo...

m'agrada molt el teu blog esther!

molts ànims

victor

Esther dijo...

M'alegra molt que t'haja agradat^^
Gracies pels ánims que de vegades falta que em fan ;)
Adeu!

Anónimo dijo...

"Ver en uns sillas alineadas un tren hacia la libertat" Em sembla una frase preciosa.
Entro moltes vegades al teu blog i fins avui no havia trobat rres nou. M'alegro de que continues escrivint. jo també estic escrivint molt aquest estiu (i com no, llegint) Tots els estius em proposo rellegir coses i ara ho estic fent en dues novel·les: Anna Karenina (un novelon) i La Isla del Tesoro (un vertader tresor com diu el seu títol)
Estic gaudint molt de les vacances, que m'estan passant rapidíssimes. Ja he aconseguit desetressar-me un poc de l'Institut, però continuo recordant molts dels meus alumnes.
Continua escrivint al teu blog, jo et llegiré amb molt de gust.

Esther dijo...

M'alegra molt que visites el meu blog si et dic la veritat per a mí es un plaer que la gent entre en el meu blog i per suposat un honor.
També he de dir-te que per fi m'he llegit el teu llibre i m'agradat molt a causa d'una raó: al llegir-lo sentia molt properes les teues històries que em recordaven les cosses que els meus familiars m'han contat.
Espere que disfrutes moltíssims les vacances que ens queden per davant.
Moltes gràcies!

Anónimo dijo...

Si que estic contenta que t'haja agradat el meu llibre. El vaig escriure com una necessitat de contar coses de la meua infància. Ara continuo amb l'adolescència i un Col·legi molt repressiu de l'època franquista.
Veig que has llegit molt prompte el meu comentari per això te torno a escriure. Igual encara estàs. Jo ara vaig a introduir-me en la Russia del S. XIX de la mà de León Tolstoi, un escriptor extraordinari.

Esther dijo...

Fantàstica va ser la primera part la segona va pel mateix camí no?
La veritat es que jo també escric perque per a mi es una necessitat... y he dir-te una cosa més, per a mi escriure es viatjar, somiar , crear, em fa sentir molt bé !
Gracies pels tots els teus comentaris :D

Anónimo dijo...

Pos weno esther k emos kedao un tnto frikis!!!!jajaja
Y bn esa era una epoca muy bonita i mui feliz para todos sin duda.
I bn k ya no se k mas poner xD
k me caes dpm i k spero k seamos amigos por muxo tiempo.
"un verdadero amigo es kien t toma d la mano i t toca el corazon"
dew bss tkm

Esther dijo...

Moltes gràciess!!

 
Blogger design by suckmylolly.com